Extra problémák és kezelésük

Ha rövidtávra adnád ki a lakásod, és végigveszed, milyen rendszeres teendőkkel jár majd ez az üzlet, valószínűleg a legkevésbé azt tudod megítélni, mennyi időt fog elvenni a váratlan problémák kezelése. Különleges helyzet viszont sajnos bármikor adódhat.

Milyen problémák fordulhatnak elő?

Az egyik tipikus problémacsoport, amikor a bérlő nem jut be az épületbe, mert például az érkezése előtti napokban kapukód csere történt. Előfordulhat, hogy csak este 10-ig lehet bejutni a házba a kóddal, utána a csipogót kell használni, amiről a vendég elfeledkezett vagy a tulajdonos nem tájékoztatta erről. Gyakori probléma az is, hogy épp nem működik érkezéskor a kaputelefon, de bármikor előfordulhat, hogy akad a zár, és beletörik a kulcs vagy épp elveszett valamikor útközben. Ilyenkor azonnal a helyszínre kell sietni a pótkulccsal vagy a csipogóval, beszélni kell a társasház kezelővel vagy ki kell hívni egy szerelőt a helyszínre.

A másik tipikus problémacsoport, amikor váratlanul elromlik valami a lakásban. Például eldugul a lefolyó, elromlik az egyik háztartási berendezés, elektromos probléma keletkezik, nyáron leáll a klíma, télen a fűtés. Ilyenkor mesterembert kell hívni, de a szezonális szakemberek esetében, például télen a gázszerelőknél, nyáron a klímaszerelő szakembereknél több hetes a várólista.

Gyakoriak a kivitelezésből fakadó problémák is. Például, ha gipszkarton falba fúrták fel a karnist, akkor a rendszeres használat során elég egy erőteljesebb rántás, és kiszakad a helyéből. Ha a szükségesnél kisebb átmérőjű csövet építettek be a vizesblokkban, és emiatt lassabban folyik le a víz, akkor számítani kell arra, hogy rendszeresen elázik a csempe vagy a padló, mivel a vendégek többsége erőteljesen folyatja a vizet, nem szeretnének kis vízsugár alatt zuhanyozni.

Mit lehet ilyen helyzetekben tenni?

Először is, meg kell próbálni megakadályozni azokat a hibákat, amik egy kis odafigyeléssel kiküszöbölhetők. A gondos kivitelezés, a minőségi anyagok beépítése hosszabb időre biztosítja a lakás épségét. Másrészt naprakész információkkal kell rendelkezni a társasházak javítási, karbantartási munkáit illetően. Fontos az is, hogy a hirtelen fellépő hibákat, problémákat mielőbb orvosolhassuk, ehhez pedig jó, ha rendelkezünk egy naprakész listával az elérhető szakemberekről.

Miért bízz meg egy rövidtávú lakáskiadás menedzselésével foglalkozó céget?

Mi, a Let Me Inn munkatársai napi szinten szembesülünk a legváratlanabb helyzetekkel is. Többéves tapasztalattal rendelkezünk és gyorsan letudjuk vezényelni a karbantartási problémák intézést. Kapcsolatban állunk több szakértő karbantartóval és mesteremberrel, hogy szükség esetén a lehető legrövidebb időn belül megoldjuk a helyzetet. Nálunk szinte mindig elérhető egy olyan munkatárs, aki azonnal a helyszínre tud sietni, míg tulajdonosként nem biztos, hogy ott tudod hagyni a folyamatban lévő megbeszélésedet, illetve nem tudsz ugrásra készen várakozni egy esetleges hívásra a napi teendőid mellett.

Tapasztalataink szerint míg egy átlagos lakástulajdonos szezonban két-három hét alatt tud egy megbízható mesterembert, például gázszerelőt vagy klímaszerelőt szerezni, kapcsolataink révén mi néhány napon belül el tudjuk végeztetni a szükséges javításokat. A jobb ügyfélértékelés mellett ez azért is fontos szempont, mert egy elhúzódó probléma esetében, például, ha nincs fűtés, víz vagy villany, akkor másnál kell elhelyezni a vendégeket, ami a negatív élményen kívül bevételkiesést is jelent.

Kérdésed van? Tanácsra van szükséged? Keress minket bátran!

Kapcsolatfelvétel

Kérjük töltsd ki az alábbi mezőket és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot!
Visszahívást kérek
Regisztráljuk adataid és 24 órán belül
felvesszük veled a kapcsolatot.
Részletes kalkuláció
Add meg lakásod paramétereit, tölts fel fotókat és
visszahíváskor már pontos becslést kapsz.

Kiemelt partnerünk