Prémiumszolgáltatások és minőség

A Let Me Inn mára a rövidtávú lakáskiadás meghatározó tényezőjévé vált

Ugyan a Let Me Inn még csak hároméves múltra tekint vissza a piacon, a hatékony tervezés, a gondos előkészítés és a minőségi ügyfélkiszolgálás miatt ma már nem csupán Budapesten, de hamarosan Prágában is a lakáskiadás egyik megkerülhetetlen szereplője lesz. Mi a siker titka? Ismerkedj meg a Let Me Innel!

16.9.jpg

A Let Me Inn prémium rövidtávú lakáskiadás menedzsment szolgáltatást nyújt azok számára, akik szeretnék a kiadással járó tennivalókat átadni egy profi cégnek. Legyen szó hirdetésről, ügyfélfogadásról, karbantartásról vagy adminisztrációról, a Let Me Inn mindenre tudja a megoldást.

2013-ban Dencz Bálint még az egyetem mellett segített Hollandiában élő nagybátyja budapesti ingatlanjainak kiadásában. Hamarosan rá kellett ébrednie, hogy nagy és összetett feladatról van szó, amit jó lenne rábízni valakire – de nem talált ilyen szolgáltatót. A felismerést tett követte, Bálint évfolyamtársával, Uszta Dániellel üzleti tervet készített, végül 2015-ben két másik társukkal, Amár Zoltánnal és Juhász Rékával létrehozták a Let Me Innt azzal a céllal, hogy a lakáskiadással járó, sokszor fárasztó tennivalókat levegyék a tulajdonosok válláról, és közben egy prémium szolgáltatást nyújtsanak a bérlők felé is.

„Rengeteg pluszmunkával jár a rövidtávú lakáskezelés, ugyanakkor a jól menedzselt ingatlanokkal nagyobb bevétel érhető el. Az üzleti terv készítése során felmértük a piacot és úgy láttuk, van igény erre a tevékenységre. Az idő is minket igazolt: jellemzően 50 százalékkal nagyobb bevételt tudunk elérni, mint vetélytársaink” – mesélte Uszta Dániel alapító, a Let Me Inn vezérigazgatója.

Az elején még az alapítók végezték el az összes munkát: ők voltak a beengedő emberek, a takarítók egy személyben. A cég minimális tőkével jött létre, minden pénzt visszaforgattak. Később, ahogy bővült a portfólió, úgy tudtak egyre több alkalmazottat felvenni és alvállalkozókat szerződtetni.

Mitől különleges a Let Me Inn?

Míg a lakáskiadással jellemzően egy-két fős kisvállalkozások foglalkoznak, a Let Me Inn mára már 25 főt foglalkoztató vállalkozássá nőtte ki magát, és több mint 130 ingatlant kezelnek. Az alapítók már a kezdetektől fogva nemzetközi cégnek szánták a Let Me Innt. Befektetői tőkéből idén Prágában is megjelentek, és a tervek szerint Bécsbe, majd más európai nagyvárosba terjeszkednek tovább.

A cég alapvetően közép- és felsőkategóriás, illetve luxusingatlanok kezelésével foglalkozik. A lakáskiadás bármely lépésébe be tudnak kapcsolódni, igény szerint. Segítenek a megfelelő ingatlan kiválasztásában és befektetési célú megvásárlásában, a lakberendezésben, a hirdetésben és a menedzselésben is. A teljes körű szolgáltatás révén a tulajdonosnak semmi tennivalója nincs.

A lakások elhelyezkedése, minősége és a házszabályzat révén elsősorban az üzleti, kulturális és gasztronómiai célból idelátogatók, valamint a családok jelentik az elsődleges bérlőkört.

A Let Me Inn az ingatlanok bemutatkozó oldalát és az online hirdetéseket is egyedi igények alapján készíti el, minden egyes lakást profi fotós örökít meg. A bevétel optimalizálásában adatelemzők segítik a munkát. A napi munkában, mint a személyes vendégfogadás, a tájékoztatás, a takarítás, az ágyneműk mosása, szállítása, a fogyóeszközök és a szállodai bekészítők beszerzése és kikészítése terén a szállodákban megszokott kiszolgálással találkozik a bérlő. A lakók emellett számos hasznos információt megkapnak, például éttermeket, kulturális programokat ajánlanak.

Ezzel párhuzamosan a tulajdonos egyéb feladatait is teljes körűen átveszi a cég: vezetik a vendégkönyvet, eleget tesznek az önkormányzat felé az adminisztrációs kötelezettségeknek, fizetik a közüzemi számlákat, tanácsot adnak az ingatlan fejlesztésével, felújításával kapcsolatban, valamint elvégzik a szükséges karbantartási munkákat.

„Igyekszünk jó kapcsolatot ápolni a lakóközösséggel, társasházkezelőkkel is, így bármilyen felmerülő problémáról, legyen szó egy hangosabb vendégről vagy egy esetleges csőtörésről, áramszünetről, szinte azonnal értesülünk. Emellett direkt kapcsolatot ápolunk az Airbnb San Francisco-i központjával is, illetve a magyar piacon egyedülálló módon, kizárólag mi állunk velük szerződéses viszonyban” – mondta Dencz Bálint, alapító, társtulajdonos, aki egyúttal a Let Me Inn sales menedzsere, hozzátéve, ügyfélszolgálatuk folyamatosan a bérlők és a tulajdonosok rendelkezésére áll.

 

Hová tart a cég?

A nemzetközi terjeszkedésen túl a Let Me Inn az ügyfélélmény növelésére helyezi a hangsúlyt: olyan, a szállodákban megszokott szolgáltatások bevezetését tervezik, mint például a ruhatisztítás, az autóbérlés vagy a közlekedési eszközökre vásárolható jegyek értékesítése, valamint, hogy éttermi kedvezményekhez is hozzá tudják juttatni a későbbiekben a vendégeket.