Így dolgozunk mi!

A rövidtávú lakáskiadással járó tennivalók rengeteg munkát és odafigyelést igényelnek, emiatt sokan lakásmenedzsment céget bíznak meg. Innentől kezdve a tulajdonosnak csak a bevétel számolása és elköltése a dolga. Most megmutatjuk, közben mi hogyan dolgozunk.

Korábban már írtunk arról, mennyi teendővel jár a rövidtávú lakáskiadás, illetve mennyi időt célszerű airbnb üzemeltetésre fordítani. Most azokat a folyamatokat mutatjuk be, amelyeket mi, a Let Me Inn csapata végzünk annak érdekében, hogy a legtöbbet hozzuk ki rövidtávon kiadott lakásodból.

Sales

Onnantól kezdve, hogy az ügyfél felveszi velünk a kapcsolatot a sales csapat felelős a folyamatok lebonyolításáért. A munka itt szerteágazhat attól függően, hogy a lakáskiadás melyik fázisában keres meg minket a tulajdonos. Szakértő kollégáinknak, illetve partnereinknek köszönhetően akár már a befektetési célú lakásvásárlásnál, kivitelezési feladatoknál, illetve lakberendezésnél is tudunk segíteni.

Onnantól kezdve, hogy aláírt velünk az ügyfél és rövidtávú üzemeltetésre alkalmas az ingatlan, egy másik csapat veszi át a munkát.

Lakásátvétel, fotózás

Egy erre a feladatra dedikált munkatárs felel nálunk a lakásátvételekért. Ő az, aki a szerződés megkötése után felveszi a kapcsolatot a tulajdonossal. Az ingatlan átvétele során feljegyez minden fontos információt és specifikációt a lakásról. Elkészíti a bejutáshoz szükséges videós dokumentációkat, és a lakásfotózást is ő koordinálja.

Profilkészítés és keresőoptimalizálás

A profilkészítést szinte minden esetben az a kollégánk végzi, aki felelős a lakásátvételért, így a legtöbb információ birtokában lévő, kreatív ember szabja egyedire minden lakás profilját. A lakás egyediségének megfelelően írja meg a hirdetési szöveget a potenciális célközönség számára. Fontos, hogy ez a munka nem ér véget a kész profilokkal. Folyamatosan azon dolgozik kollégánk, hogy az éppen aktuális vendégigényekre és a lehető legtöbb vendég bevonzására optimalizálja a profilokat.

Árazás

Mialatt bekerül a rendszerünkbe a lakás és készül a profil, átkerül a bevételért felelős csapatunkhoz is, akik az árazásért felelősek. Elemző kollégáink és tapasztalt hozam menedzserünk naponta figyelik a piaci változásokat, hogy az adott kiadási ár mindig a legmagasabb legyen. Árazási szoftverünk segítségével minden nap valós időben frissülő adatokat használva módosítjuk az árakat az elérhető összes szabad időpontra, figyelve a hétvégéket, kiemelt időszakokat, nemzeti vagy épp nemzetközi ünnepeket.

Operációs csapat

Ahogy kész a profil és jön az első foglalás, az operációért felelős csapatunk kerül képbe. Az operációs menedzser felelős a foglalások kezeléséért, illetve a takarítás megszervezéséért, az ágyneműk mosatását és a tiszták kiszállítását is menedzseli.

Kommunikációs munkatársaink felelnek a vendégekkel való kommunikáció lebonyolításáért. Segítenek minden felmerülő problémában, intézik a reptéri transzfereket, illetve folyamatosan kapcsolatban állnak és koordinálják a beengedésért és kijelentkezésért felelős kollégáinkat. A vendégek itt tartózkodása alatt segítenek a taxirendeléstől az asztalfoglalásig minden kérdésben. Ez a figyelmesség nagyban hozzájárul az öt csillagos véleményekhez.

A beengedésért felelős (check-in-es) kollégák fogadják a vendégeket. Megmutatják a lakást és a különleges dolgokat, hogy működnek a különböző eszközök, miként jutnak ki-be a lakásból a vendégek stb. Kijelentkezés esetén pedig átveszik a kulcsokat és ellenőrzik az airbnb lakások állapotát.

Amint egy vendég távozik, az operációs menedzser küldi a takarítószemélyzetet a helyszínre.

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatos kollégáink felelősek az ügyfelekkel való kapcsolattartásért. Minden esetben állnak a tulajdonosok rendelkezésére, legyen az kárbehajtás, számlázás vagy egyéb felmerülő probléma. Ők koordinálják probléma esetén a karbantartóinkat is. Intézik a számlákat, az elszámolásokat, folyamatosan kapcsolatban állnak az airbnb ügyfélszolgálattal, illetve az önkormányzatokkal.

A piacon lévő legtöbb lakáskiadás menedzsment cég csupán néhány fős vállalkozásként működik. A mi filozófiánk viszont az, hogy minden részfeladatot az adott területet legjobban ismerő szakembernek dedikáljuk. Így gyorsan, hatékonyan és gördülékenyen zajlanak a háttérben a folyamatok annak érdekében, hogy a vendégek és ügyfeleink, a tulajdonosok is maximálisan elégedettek legyenek a szolgáltatással.

További kérdésed van? Megismernél minket személyesen is? Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Reméljük hasznos volt, amit olvastál. Értékeld cikkünket!
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 értékelés, átlag: 5,00 - 5)

Kapcsolatfelvétel

Kérjük töltsd ki az alábbi mezőket és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot!
      • A megadott telefonszámon ebben az időpontban hívhatnak vissza.
Visszahívást kérek
Regisztráljuk adataid és 24 órán belül
felvesszük veled a kapcsolatot.
Részletes kalkuláció
Add meg lakásod paramétereit, tölts fel fotókat és
visszahíváskor már pontos becslést kapsz.

Kiemelt partnerünk